29.11.11

Adam

Sevipte soyleyemedigim sarkilar var
Bir dizesini asla hatirlayamadigim şiirler
Keske,keske o ben olsaydim dedigim hikaye kadinlari
Düslerim var...
Uyandigimda yalnizca basini hatirladigim,
Ve asla sonuna kadar gormeyi beceremedigim
Bir adam var dusumde,tam dokunacakken uyandirildigim
Bir adam,sonumuzun ne olacagini hic ögrenemedigim
Dusumde bir adam var,benim mi bilemedigim
Bir adam var diyorum,dusunup dusumden ayrı kaldigim..
Durup da soyleyemedigin adimsa
Gizli kapaklı
Sevda turkuleri tuttursam da ben
Telli duvakli, yanima
Korlar mi adam seni?
Koparip acitmazlar mi beni?
Nafile yanar elim dudagim
Seni bana yar ederler mi?
Yanima korlar mi adam seni?
Koparip acitmazlar mi beni?
Nafile yanar elim dudagim
Seni bana yar ederler mi?
Yagmur bulutu unutursa
Dalinda cicegi kurutursa
Yar benden utanirsa
Dusundum dusumden ayri kaldim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder