10.1.11

ne yaptın bana?

ne yaşadımı hala bilmiorum-neden böle oldumuda.kimi bazen umrumda deilsin kimi zmnsa umrumda olan tek kişisin.bu ne kadar daha böle dewam ederki.platonik falan takıldımı sanıo insanlar.aslında bndeki sen platoniklik deil.sadece zaaf.belkide hırs.arkadaşlarım senin ismini dahi duymak istemiolar.beni üzgün görmekse en son istedikleri şey heleki senin yüzünden.herkes senin karaktersiz oldunu sölüor aslında.açıkçası karakterin pekte umrumda deil.ben sadece neden diorum hep-neden böyle oldu(k)biz neydik*yada biz "biz" oldukmu hiç?yoksa sende hep "sen" we "ben" miydik?
kimseyi gözüm görmüo.kimsei begenmiorum.kimse umrumda deil.herkese kırıcıyım herkese zarar weriorum.ilişki yaşamayı geçtim bna bişiler hisseden insanları sdc kırıorum kötü biri oldum sanırm.halbuki sn bnm içimdeki iyiliktin.senin sayende içimde olan iyilik dışarı çıkmıştı.şimdi hepsi senle beraber gitti.çewremdekiler bna birilerini ayarlama çabasında-hah!gülüorum onlara.iyice yabani oldum anlıcaın sewinebilirsin.en son snin kokun war dudaklarımda,senin tenin elimde.
özlemmi bunlar yoksa hırsmı_elde etme hırsı geri kazanma hırsı.oysaki giden bendim-gitme demiyende sen.giderken üzülmedim dşünmedimde.sdc istedim w gittim.dur dersn sandım-demediin gibide tamamen hayatından çıkmama izin werdin.seni arıcagıımı düşünüodun çnk yapamıcamı sanıodun belkide hala sanıosun.hala içinde bnm sni özlediim dşüncesiylesin kimbilir.
sni birgün görücem korkusuyla yaşıorum.çnk herşei önceden kestiren planlayan garantici ben sni görmekten korkuorum.görünce yapıcaklarımdan weya yapamıcaklarımdan korkuorum.ilkdefa ileriyi göremiorum kestirip tahmin edemiorum.görürsem n yaparım-sora nası atlatırım dşüncesi beynimi yiyor.hazır deilim.hemde hiç.

kısacası ; ne yaptın sen bana?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder