10.1.11

hastalık gibisin sen

geçen gece rüyamda gördüm sni.okadar güseldiki uyanmak istemedim.gözümü her açtıgımda gene kapadım-gene sana geldim.tanrı beni sewiyor sanırm her kapanışta gene sna gelmeme izin werdi.belkide beni hiç sewmiyor acı çekmemi istiyor kim bilir?
her gözümü açtımda ıslandı gözlerim.her kapadımda ise yüzüm güldü küçük çocuklar gibi.rüya işte inanıcak halim yok ya dimi.oysa sabah oldugunda salak gibiydim.sudan çıkmış nefes almak içi çırpınan balık yawrusu..ilkdefa o gece bna kısa geldi yetmedi bana karanlık.sabahtan aydınlıktan nefret ettim.çnkü aydınlık seni benden aldı.işte sana yakışanda bu zate karanlıklar prensi-karanlıkla geliosun sdc bana:)
bütüngün rüyamı canlandırdım gözlerimi kapayıp tekrar yaşadım.o rüyada gördüüğün insana dokunma duygusu yokmu inan onu hiçbişeye deişemem.okdr gerçekçi ki sabah olduunda şaşırıwerior insan.
gözümü ilk açtımda sni aradım gözlerim yanımda-yatağımda yatıyor olmanı diledim-rüya olmasın dedim o his o dokunuş gerçek olsun istedim.ama işte dedim ya aydınlık sadece seni benden alıyor.

-hayatımda beni ben yapan herşey sen gibi-her hecem her kelimem her cümlem hep sana.

sana bi zamanlar dediğim gibi sanırm-"hastalık gibisin sen bende.ne çıkış sebebi belli,nede tedawisi."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder