26.1.11

ben ondan hoşlanıyorum

çok basit bi cümle sölemek istiorum sana burdan-sni unuttum!
hatta başkasından hoşlanıorum bile diebilirim.kahkahalarını duyuyor gibiyim gülme ama gerçekten öyle.hayat boyu senin yalan hayatını yaşıcak değilimya.
hoşlandığım kişi senden daha yakışıklı işte.daha güsel saçları war.hem kısa saç ona sana yakıştıgından daha çok yakışıyor.ismide daha güzel.hem senin gibi başkalarının sana dayattığı hayatıda yaşamıyor.kendi seçimleri war.kendi istediği hayatı yaşıyor senin gibi değil yani.
ama senin bana baktıgın gibi bakmıyor.gözleri senin gibi değil.gülüşüde sana hiç benzemiyor aslında.dürüst olıyımmi aslında kısa saç sana daha çok yakışıyor.hem bide sakallarınla daha hoş duruyor sanırım.yok yok wazgeçtim sana değil ona yakışıyor.
ewet ne diyodum artık seni unuttum-ben ondan hoşlanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder