11.7.11

yalanlar neden söylenir?

bir insan neden yalan söyler?
herkeze mi söyler yoksa güvenemediğine mi söyler?yalan derken kendi hayatını niye gizler kendini niye farklı göstermek ister?niye yalana sığınır insanlar?ben kendim hakkında yalan söylemem daha doğrusu söylemek istemediğim şeyleri değiştirmek yerine direk söylememeyi seçerim.ama bazı insanlar var ki kendi hayatlarını gizlemek için gereksiz saçma ufak ama bence ileriye yönelik olarak düşünüldüğü zaman kırıcı yalanlar olabilecek yalanlar söylerler.kendi hayatını gizlemek derken kendini başka biri olarak göstermek değil bahsettiğim şey.daha ufak daha saçma şeyler.örneğin evim suadiyede değil şaşkınbakkalda gibi.böyle gereksiz detaylar oluşan yalanlar.bilmiyorum ben mi bu insanları çok önemsiyorum yoksa böyle konulara mı çok takılıyorum bilemedim.sonuçta hayat bu insanları kendin seçiyorsun,doğruyu yanlışı kendin seçiyorsun.en önemlisi yapmak istediklerim ve yapmak istemediklerim diyede kendin seçiyorsun.bir insan karşısındakine saçma yalanlar söylüyorsa bence değer vermiyor diye düşünürüm ben..değer verilmediği zamanda orada durmak istemem onla birşeyler paylaşmak hiç istemem..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder