25.7.11

Beceremiyorum ben sanirim

İliski yasamak nedir?nasil yasanir?iki taraf nasil davranir?aradaki konusmalar nasil olmalidir?denge nasil kurulur?nasil karsindakini kirmadan anlatirsin dusuncelerini isteklerini?ben miyim hep karsi tarafi yoran,yoksa karsi tarafmi hep yorulmayi secen?ben beceremiyormuyum sevmeyi,anlasmayi?sorun bende mi yoksa insanlar mi sucu bana atiyor?
Bazen nefes alamadigimi hissediyorum.bazense sevgisiz olmaya mahkun edilmis oldugumu dusunuyorum.tanrinin beni sevmedigini,beni sevgisizlikle cezalandirdigini dusunuyorum.tekrar sorayim sorun bende mi?
Bazen dusunuyorum,bir insana ne kadar baglanabilirim,ne kadar sevebilirim,ama cevabim hep guvenebilirsem sayet sonuna kadar oluyor.ama kimseyi sevemiyorum kimseye guvenemiyorum,kimse benim sevgimi hak edecek birsey yapmiyor.herseyde yalan var,herkesin agzinda samimiyetsiz gulusler laflar...karsima sevginin ne demek oldugunu bilen cikmadi,cikamayacakta sanirsam.
Her tanidigimda birilerini,her ufak yakinlasmada hikayemin kahramani zannediyorum karsimdakini,ama hep hikayemin kotu adami cikiyor karsimdakiler..


iPhone'umdan gönderildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder