22.12.10

sadece 5dakika ayırdım sana

çok lazımmış gibi bikaç yazı okuyodum we gene bi baktım aklımdasın-bu hiç hoş değil.artık seni aştım bunun farkındayım enazından 24saatin 20saati seni dşünmeler geçti gitti-biara bu sayıyı 10a indirmiştim sanırım artık sadece dakikalar oldu-oda nadiren-
ama sen gitiiğinden beri bu boşluk hiç dolmadı bunu bil-senle geçirdimiz son günler-o son gece sanki biliyodun senden ayrılıcamı sanki hissediodun bişilerin ters gittini bişileri anladımı we o gecenin beni son görüşün-seni son görüşüm-olucanı.
içtiğin bikaç kadeh sayesinde saçmaladıkların hala kulaklarımda he bide mimiklerin suratın gözlerin ellerin dudakların-sanırım herşeyin-
bide gülümserkenki dudaklarının aldıgı sexy şekil
of bak gene sendeyim-gene canlandın hayalimde b.k wardı sanki gece gece
ben böleyimde yani arasıra aklıma geliosunda acaba ben snn aklına geliomuyum sayın beyfendi
hiç sanmam ya neyse.sen şimdi sustum hayalimi bozmıcam
kaç sene geçirdik senle acaba?yaptıklarımızı özlüorum aslında-benm ynmda oluşunu özlüorum-beni sewmeni..sanırım ben yalnızlıı sewmiorum yani seni deil senle olan zamanları özlüorum dimi?
yani sen değil başkası ilede yaşasaydım o seneleri gene özlerdim canım
(yalanın en büyüğü)
senden sonra rakı içmeyide bıraktım biliomsn tadı çıkmıyo kimse senin gbi saglam durmuo karşımda walla biliosun bende sarhoş olmuorum ee karşımda 2kadehte sarhoş olan adamın muhabbetinide hiç çekemem!aman allahım korkunç!
senden sora newizadedeki balıkçıyada hiç gitmedim he haberin ossun-gerçi önünden geçtim gözlerime kitlenmiş tonlarca gözyaşı damlasıyla-ağlamadım ama merak etme kızarsın sen zate aglamama ama snn içi diil kndim içi ağlamadım kndine pay çıkarma yani
bide artık wapura binmiorm-adaya gtmiorum sensiz-aslında seni görmekten korkuorum desem daa dgru
aa buarada bi falcıya gittim yada medyum işte neyse bana seni anlattı bide seninle karşılaşıcamı w tabikide dewamında gelicek olan duygusal anlar aglaşmaları-ogünden beri sokaga çıkmıorum hele hele karşı tarafa hiç geçmiorum neme lazım aman!
of gene çenem düştü hep böyle oluo konu sen olunca-artık arkadaşlarım bana baş harfini sölesem sus yeter diolar bıktılar senden he bide nefret ediolar tabi beni üzdüğün içi nede olsa benim arkadaşlarım sewicek halleri yok ya seni
ama ben genede tmmen kızamıorum sana bide sanırım hergeçen gün öfkem azalıo w benden çıkıosun arıtk uzaklaşıp gidiosun ama ilk zmnlar her gidişin acı werdi her gidişin şişelerce alkol olarak geri döndü bana ama artık yok gibisin ufak anılar hatıralar kaldı gidişin bitti artık çıktın benden anılarsa kalır en zararsızıdır onlar
unutmadan msn w telefonun henüz silinmedi ona hazır deilim sanırım gerçi oda ne salak bişidir madem unuttun adamı sil dimi ama yok genede msne girdini görünce bile o içimdei ufacık heyecan benim yaşadımı gösterio hala kalbim oldunu w hala attıgını
ii geceler sana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder