22.11.10

iliskiler

Iliski dedikleri seyi ben beceremiorm abi yok hata bndemi krsi taraftami blmiorm-aslinda cokta ilgilenmiorm desek.desekmi acaba?
Hep cokmu sey istiorm acaba die dsunuorm-yada hrkes bndn frkli seylermi istioki?mesela guwen/bnce en onemlisi-sewmesin ama durust ossun dienlerdenim-sora tutku/o insana delirmeliim-her an istemeliim onu ozlemeliim nefesini ynmda hssetmei istemeliim-skilmamaliim ondan-heh bide sadakat/bnm adamim sadik olmali bana-sadiklikla kopeklii kristirmayalim ama-bni swmeli bni istemeli bnm onu swdiim istediim gbi ama her anda agzima bkmasin n dersem kukla gbi ypmasin kndi fikirleri kndi hyti ossun ikimiznde ossun-iliski yasamak demek birbirnin hytini kisitlamak olmamali birbirinin hytini yasamak-orta karar biyerde blusturmk ama asla ozele saygisizlk ypmamak olmali.iliski yasiosun die kndi hytini yok saymamali insan-adi ustunde iliski hayatini birlestirmiosunya.arkadaslarin ailen ypmktan hslandiin seyler ws bnlardan bi iliski icin wazgecmek demek hytinin o doneminden-belkide en gusel yasindan wzgcmek demektir.w bian gelirki o pismanlik ysadigin w yptiin hcbiseye benzemez adeta sni kemirir neden dersin neden yptim bnlri-neden kndimden hytimdan bukdr wazgctim bukdr odun werdim bukdr onun hytini ysamaya heweslendim die.w belkide ancak ilerde bnlari ypmadanda cok mtlu olduun bi iliski ysadiinda-gcmisteki pismnliklri belki bi prcada ossa hafifletirsin-genede geride biraktigin hic bi yas geri gelmior her yasta yasaman gereken o gusel anlar o hyat geri gelmior-bi hic ugruna zamanin icinde kybolup gidiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder